Borkommunikáció

-29%
Borkommunikáció
7 990 Ft
5 637 Ft
Borkommunikáció

__________________________________________

Szállítási idő 2-5 munkanap

Részletek
Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.
A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort,
hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.
A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével.
Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.
 
Font Sándor, az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke
Adatok
Listaár
7 990 HUF
Gyártói cikkszám
9786155164385
Kiadó
Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány
Kiadás éve
2018
Oldalszám
304
Kötés
keménytáblás, védőborítóval
EAN
9786155164385
ISBN
9786155164385
Nyelv
magyar
Cikkszám
171097